Hola, mi nombre es Owen- y pensé que vendría y tener una mirada en este sitio Mikel acaba de ensamblar hasta un Web site inglés que soy un miembro de, y seguí el acoplamiento en su firma. No conduzco un Calibra en el momento que tengo un Vectra A Gsi2000 - aunque tenía 2.0 16v Calibra hasta hace poco tiempo. Si mi español es malo, me disculpo, él me soy 10 años puesto que tuve que utilizarlo.
Cualquier resposes en inglés es más que la recepción
Hello mate!!! Nice to see you here... WELLCOME!!! I saw your nickname here, in last logged in and thought about if you where from Mig Web... and yes, you are!
are you asking how to set a small banner with the photo of your car?
You have to click on "Profile" (on the top right of the screen) and then search for "Panel de Control de Avatar". This allows you to upload a small photo (max. 120 pixels widthx95heigthx18kbytes). You can use the "Browse" button to fetch it in your computer and then press "Enviar" to submit it and upload it on the forum.
Rgds,
Quique.
PN: may be you can try google translation tools...
Calibra 2.0i 16V Negro (En recuperación en el dique seco, fase final)
“POR LA LIBERTAD ASÍ COMO POR LA HONRA SE PUEDE Y DEBE AVENTURAR LA VIDA” (Don Quijote a Sancho)
"La más alta ocasión que vieron los siglos pasados, los presentes, ni esperan ver los venideros" (D. Miguel de Cervantes Saavedra refiriéndose a la batalla de Lepanto, año de 1571)
Apesadumbrado para la mezcla de español y de inglés, nunca nos enseñaron piezas del motor en la escuela éste es mi coche Vectra A Gsi2000 - el mismo motor que el Opel Calibra 2.0 16v (C20XE) - Se es dyno'd en 167bhp - con la cabeza pulida y virada hacia el lado de babor, regulador de la presión de los plomos de Magnecour, de carburante 3.5bar, el múltiple 4-1 y extractor de encargo completo de los stainelss.
TELVM escribió:(Owen, the online translation into Spanish is undecypherable most of the time, no problem if you write in English )
Your Cavalier looks very nice . And wow, 167bhp is a great result for a C20XE. Could you extend on your cylinder-head work (in English)?
Well i was trying lol
I've had the head polished and ported by a company called Regal, with the inlet faces machined slightly bigger as well as the exhaust side.
Midified the air box to draw more air in, and also removed the restriction on the air flow meter. Platinum plugs are sat under Magnecour K85 leads. Also running a Collins Superchip as well as the exhaust.
I'm getting new cams next week - 264deg with 10.2mm of lift- i'm trying to get to 175bhp without throttle bodies or Nos - so only a little more to go.
Bienvenido.
Tu Vectra es espectacular y fino a la vez muy bonito.
Thanks- it's been a lot of hard work - so worth it too