

http://www.taringa.net/posts/autos-moto ... -golf.html
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jo como tropic con la granizadaTELVM escribió:¡Golf golf golf, la pelooooota de golf!
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Entonces la he cagao dejando liso el capo ex-sushi!monguistar escribió:jo como tropic con la granizada
bueno,un litro mas a los 100.NeWbIe_SLMNK escribió:Entonces la he cagao dejando liso el capo ex-sushi!monguistar escribió:jo como tropic con la granizada
Sereis perracos...NeWbIe_SLMNK escribió:Entonces la he cagao dejando liso el capo ex-sushi!monguistar escribió:jo como tropic con la granizada
Roger!Tropic escribió:Ya me iras contando... en breve en persona, mañana te busco online y/o te llamo![]()
mmmm pero sabiendo que el coche viaja en una direccion conocida se podria mejorar el diseño un pocoTELVM escribió:¡Golf golf golf, la pelooooota de golf!
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Pero el cactus esta "diseñado" para que le lleguen vientos horizontales en cualquierr direccion!MarteDJ escribió:mmmm pero sabiendo que el coche viaja en una direccion conocida se podria mejorar el diseño un poco![]()
En menor grado obviamente (0.26 vs 0.17) pero la experiencia es similar en un Calibra."This car coasts so well that when I switch from driving this car to a "normal" car, it feels as if I am driving on a road covered with molasses, and that, like a powerboat, you have to keep pouring on the power to maintain headway. By contrast, with this car on a level road it only takes a light touch on the accelerator to maintain speed and it takes only the slightests of downhills to maintain speed in a coast. Even a Prius now feels "draggy" at highway speeds compared to this car ..."
El propietario del Aerocivic es otro hereje que se ha pasado a la mezcla pobre y le ha añadido lonchafinismo aerodinamico... Tendra rastas en las manos ya!The approximate mileage on a level road burning non-ethanol gasoline at 85 degrees F ambient (29.4 degrees C) is:
* 95 mpg (US) at 65 mph
(2.5 L/100 km at 105 km/h ... 40.4 km/L ... 114 mpg (Imp.))
* 85 mpg (US) at 70 mph
(2.8 L/100 km at 113 km/h ... 36.1 km/L ... 102.1 mpg (Imp.))
* 65 mpg (US) at 80 mph
(3.6 L/100 km at 129 km/h ... 27.6 km/L ... 78.1 mpg (Imp.))
* 50 mpg (US) at 90 mph
(4.7 L/100 km at 145 km/h ... 21.3 km/L ... 60.1 mpg (Imp.))
From a strictly Capitalist point-of-view, vehicles that are not aerodynamically efficient are losing money and not showing a good return-on-investment. "The business of America is to make money," Knox said, referring to the Horatio Alger quote. So Knox is compelled to urge people to stop buying gas-guzzling trucks and SUVs.
The worst offender is the Hummer, Knox said, which when compared to a hybrid car, is like losing 600 percent of a transportation investment. "It's like buying six dinners, eating one and leaving the other five," he said. "It's like stealing fuel from five families." What's worse, Knox says, is Hummers and large pickup trucks are eligible for up to $25,000 in tax break exemptions by being considered farm equipment, while the Environmental Protection Agency says these are the last kind of vehicles America needs on it‘s roads.
NeWbIe_SLMNK escribió:... Tendra rastas en las manos ya!![]()
NeWbIe_SLMNK escribió: ¿Que tal le sentarian unas "falditas" en las ruedas traseras del cali?
CoñoNeWbIe_SLMNK escribió:... han calzado llantas XE (a parte de penalizaciones por medidas de neumaticos, son las llantas mas aerodinamicas de un calibra)....