Turbo kit for Calibra C20NE(2.0 8V) from only 989 Euros!

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Matheusc20xe
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Turbo kit for Calibra C20NE(2.0 8V) from only 989 Euros!

Mensaje por Matheusc20xe »

Turbo kits by MVaux for most Opel cars;

-Turbo kits for Opel Calibra/Kadett/Astra Mk3/Mk4 C20NE(2.0 8V) engine:
Imagen
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-Turbo kits for Opel Corsa A/B X16XE(1.6 16V) engine:
Imagen

-Turbo kits for Astra Mk3, Calibra and Vectra C20XE(2.0 16V 150hp) and C20LET(200bhp turbo standard) up-grade kits engines:
Imagen
Imagen


I have turbo kits for X20XEV(Ecotec 2.0 16V), C16SE(1.6 8V) and more models.

Send e-mail to me for you have a price cotage of turbo kit for you car:

mvaux@terra.com.br

Visite my weblink of sales on England forum:
http://www.migweb.co.uk/forums/showthre ... 996&page=1


Cheers,


Matheus S. Almeida
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Tropic
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Mensaje por Tropic »

Welcome Matheus! ;)
TC026: Find a place, meet your friends, stir, have fun...
[img]kdd2008finbh3.jpg[/img]
Porque nadie sabe, ni imagina, en que punto del mapa volveremos a reunirnos...
Juanjo
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Mensaje por Juanjo »

Tropic escribió:Welcome Matheus! ;)
Buaaaaa, ya lo estoy viendo, otro pedido conjunto, este ya sera el 2530
C20NE del año 91, C20LET del 92 y C20NE automatico del 94
Matheusc20xe
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Mensaje por Matheusc20xe »

Welcome Matheus!
Thank you friend! :)

Very nice forum overhere!
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oki02
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Mensaje por oki02 »

Juanjo escribió:
Tropic escribió:Welcome Matheus! ;)
Buaaaaa, ya lo estoy viendo, otro pedido conjunto, este ya sera el 2530

me apunto :jaja:

enga una lista...


Matheus, first you forgive for my English, it's very bad, I know it.

You might give us more complete information it brings over of the turbo kit's?

Thank you.
La nueva era japo se acerca
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Tropic
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Mensaje por Tropic »

Matheus es un chico brasileño, viene de Migweb, donde lleva vendidos muchos kits turbo. Precisamente a el es a quien le compraremos el kit, Telvm ya debe haberlo pedido o estara a punto ;)

El mismo Matheus tiene un 8v turbo muy majo 8)


Matheus, could you post some pics of your nicely turbo´ed 8v? ;)
TC026: Find a place, meet your friends, stir, have fun...
[img]kdd2008finbh3.jpg[/img]
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Alumnoeuiti_SS
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Mensaje por Alumnoeuiti_SS »

Imagine q era este pavo el de los kit's turbo, por lo q habia oido del nombre y despues de ver este hilo... confirmado.

Un cordial saludo.
Becoming Hard, Real Hard, Real - Fucking - Hard.
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Faulk
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Mensaje por Faulk »

ya toy ahorrando 1000euros pal turbo de mi 8v :lol:

de 115cv hasta donde se meteria?
C20XE '92 +Powered! :badgrin:
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Siempre en el corazón...
Potencia y fuerza gitana. Calibra, mi raza.
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Leaniz16v
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Ubicación: Vuelvo a ser GIPUTXI XXDDDD

Mensaje por Leaniz16v »

Wellcome Matheus!!!

Very very interesting update's for our cars!!!
VECTRA 2.000 16v - C20XE paaaawwwwaaaaa -

Deja que los demás ladren...
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Tropic
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Mensaje por Tropic »

Faulk escribió:ya toy ahorrando 1000euros pal turbo de mi 8v :lol:

de 115cv hasta donde se meteria?
Si no sabes llevarlo... hasta la cuneta! :D


Matheus: People want to know how much bhp can you get with this kit?
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[img]kdd2008finbh3.jpg[/img]
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205rallye
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Ubicación: ZARAGOZA, la ciudad de la Virgen del Pilar!!!

Mensaje por 205rallye »

Tropic escribió:Si no sabes llevarlo... hasta la cuneta! :D
:jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja:

IOPUTA!!!!!

Cagon tó, si tuviera 1000 euros......

























































........pagaria el puto seguro..... :rofl:
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
ESKORPION*
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Ubicación: ANDALUSIAN.

Mensaje por ESKORPION* »

ala otra lista y pedido cojunto...mira que os gusta eh! jejejejejejeejejejejej

pd: yo queiro uno, fian?, financian?, prestan? :roll:
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205rallye
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Ubicación: ZARAGOZA, la ciudad de la Virgen del Pilar!!!

Mensaje por 205rallye »

LO FINANCIO!!!!!!

Eh, Javi??? :finga:
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
Matheusc20xe
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Mensaje por Matheusc20xe »

Matheus, first you forgive for my English, it's very bad, I know it.

You might give us more complete information it brings over of the turbo kit's?
Hello friend,

Don´t care about your english, because this is not my natural language too. But, my english is better than my spanish, because this, i prefer talk with you in spanish..lol.. :)

About the kit, you can ask anything that you want know friend.


Matheus es un chico brasileño, viene de Migweb, donde lleva vendidos muchos kits turbo. Precisamente a el es a quien le compraremos el kit, Telvm ya debe haberlo pedido o estara a punto

El mismo Matheus tiene un 8v turbo muy majo


Matheus, could you post some pics of your nicely turbo´ed 8v?
Hello friend! You are correct! :wink: :)

Here are picture of my C20NE turboed:



Imagen

In this picture, i was using a old kit model. My new kits comes with heat transfer anodized caps on wastegates. And the AFPR´s comes with anodized colours option too.


ya toy ahorrando 1000euros pal turbo de mi 8v

de 115cv hasta donde se meteria?
Less than 1000 euros friend. From 989 Euros i can send to you the C20NE turbo kit included delivery to Spain.

Running at low to mid boost, like 0,7 bar, you can expect around 60% more power. Then, you will go from 115hp to near 190hp of power. And if you increase the boost value, you can over easy the 200hp range.

I sell C20NE forged pistons from only 370 Euros(all world buy pistons from me). And if you put my C20NE forged pistons and use C20XE/LET conrods, you can work with 300hp of power range without risk of broken.

A Calibra with 300bhp, can have top speed above(off-course need have wide ratio gearbox) 260km/h and 0-100km/h in 6 seconds. Can get angry the owners of Porsche´s, BMW´s...
Wellcome Matheus!!!

Very very interesting update's for our cars!!!
Thank you friend!
Matheus: People want to know how much bhp can you get with this kit?
Then, like i said above, will depends the boost value. For don´t have problems of broken on standard engine, is good not over 0,7 bar of boost. With this boost, you can expect around 60% of power improvement. Off-course, its only a aproximadate power gain.. In some cases the gain is less, and others is bigger. Its will depends the fuel quality, ignition curve, intercooler efficience, compressio ratio, air temperature ... etc..


Anymore doubts, please, ask to me,


Cheers,

P.S: Sorry for don´t write on your language :sad:


Matheus S. Almeida
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Hefisto
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Mensaje por Hefisto »

Joder que pasada!! cuantos CV puede sacar?? es mucha pasta, en mi caso sería tambien el pagar a un mecanico para que me lo pusiese, y la culata tambien habria que cambiarla y reprogramar la ecu no??
No consiste en morir por tu pais, sino que el enemigo lo haga por el suyo.
Calibra by Hefisto
http://img211.imageshack.us/img211/8532 ... ula6ve.jpg
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Hefisto
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Ubicación: Zaragoza

Mensaje por Hefisto »

Vale lo de los cv ya lo he visto, a posteado a la vez que yo, no vea 190 un 8v, pero eso no iria muy forzado??
No consiste en morir por tu pais, sino que el enemigo lo haga por el suyo.
Calibra by Hefisto
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Matheusc20xe
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Mensaje por Matheusc20xe »

Joder que pasada!! cuantos CV puede sacar?? es mucha pasta, en mi caso sería tambien el pagar a un mecanico para que me lo pusiese, y la culata tambien habria que cambiarla y reprogramar la ecu no??
Will depends the boost value friend, but for you begin, and don´t have problems in life of your standard engine, you can expect around 60% of power improvement.

Is not necessary re-map the ECU. The ECU will be 100% standard.

You only will need use the special AFPR(included on kit) together with higher flow injectors(not included) for supply the extra fuel demand on boost phase.

The ignition timming will be standard too, because this, is necessary lowering the compressio ratio for give security of detonation. You can lowering the compressio ratio using thicker head gasket or double standard head gasket. Very cheap and easy to do.


Anymore doubts, ask to me,


Matheus S. Almeida
Matheusc20xe
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Mensaje por Matheusc20xe »

Vale lo de los cv ya lo he visto, a posteado a la vez que yo, no vea 190 un 8v, pero eso no iria muy forzado??
No friend.. 190hp/cv is not so big power for standard C20NE engine.

For be sincerely with you, i have customer running with more than 220bhp on standard C20NE engine and without problems, but i don´t say for the customers try it, because when you over 210hp power range on C20NE, you begin get much estressed the pistons, and begin the risk of broken.

190hp don´t will make bad for your C20NE. Only need attention on fuel demand(need fin a good mechanic that know make correct fuel setup) and prevent detonation by lowering the compressio ratio.

And off-course, a very high mileage(more than 100.000km) is good make a check-up before turbo conversion.


Cheers,


Matheus S. Almeida
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Faulk
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Mensaje por Faulk »

matheus,I dont speak english :(

the c20ne 115cv with turbo...what cv? :lol:
C20XE '92 +Powered! :badgrin:
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Hefisto
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Mensaje por Hefisto »

ok, gracias por la informacion, si al final va a ser mas chollo de lo que me pensaba, pero, un mecanico cuanto es la brutalidad que te puede cobrar por ponerlo??
No consiste en morir por tu pais, sino que el enemigo lo haga por el suyo.
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